Ik geef geen korting


ik geef geen korting

klanten duidelijk te maken welke waarde hij kan leveren, rest alleen nog het geven van korting. Het is een hardnekkig misverstand te denken dat klanten alleen zaken met u willen doen als u korting geeft. Vertrouwen krijg je niet door korting te geven. Je verkoopt een product of dienst en gén korting. WAT IS UW kortste WEG naar winst? Waar economisch herstel vroeger resulteerde in herstel van marges, verwacht iedereen dat deze keer de prijs- en margedruk blijvend. Daarom moet u zelf geloven dat uw prijs, de juiste prijs. .

Door Jos Burgers (Boek)



ik geef geen korting

Klanten vinden u te duur en dus verkleint u de marge. Herinnert u zich Jos Burgers nog? Goedkoop is duurkoop, de perceptie van klanten is: goedkoop is duurkoop. Denk nooit zelf dat u te duur bent, maar wees trots op uw eigen tarieven. rita Laura Schepkens - Directeur - Verstegen spices sauces. Daarom: stop met korting geven. Sinds de crisis is de prijs- en margedruk ook op uw markt alleen maar toegenomen. . Een gouden regel in sales luidt: wie het eerst begint te praten verliest. Los van de eventuele subsidiring van de Vlaamse Overheid geeft het ifbd per boldking kortingscodes extra deelnemend collega 5 extra korting op het totaalbedrag met een maximale korting van 20 ( 5 deelnemers of meer). Eerdere deelnemers evalueerden als volgt: "Prima!

9 redenen om geen korting meer te geven



ik geef geen korting


Sitemap